Meer weten? Bel Jesper: 06 43 20 19 89

Business Manager

Krijg jij energie van het bouwen van een eigen business unit? Heb je een achtergrond in -of affiniteit met- Recruitment en/of HR? Dan krijg je nu de kans om het YOBZ regiokantoor onder de rook van lichtstad Eindhoven verder te laten groeien. Pak je kans en word Business Manager bij YOBZ!

YOBZ groeit. Groei jij met ons mee? Momenteel heeft YOBZ ruim 80 medewerkers in vaste dienst. Om onze verdere groei te realiseren zijn we op zoek naar een energieke en ondernemende Business Manager die van aanpakken houdt.

Leaseauto
Vast contract + omzetbonus
TRAININGEN EN MASTERCLASSES
25 vakantiedagen

Wat jij doet als Business Manager

Als Business Manager heb je een veelzijdige rol. Samen met onze collega’s bouw je verder aan onze toekomst.  Je werkt nauw samen met de andere Business Managers, Corporate Recruiters en Marketing. Onze interim professionals en commercieel gerelateerde vraagstukken staan hierin centraal.

Wij willen verder groeien in Noord-Brabant en zoeken dus iemand die ons gaat helpen bij de opbouw van een nieuwe klantenkring. Jouw focus ligt, met name bij aanvang, op het terrein van acquisitie, sales en business development.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het bemiddelen van Recruitment Professionals.
  • Het gehele commerciële proces: van acquisitie tot aan closing.
  • Organiseren van (kennis)events voor relaties.
  • Realiseren van verdere groei en sturing geven aan jouw eigen business unit.
  • Actief begeleiden en ondersteunen van Professionals bij hun verdere ontwikkeling.
  • Spreken van potentiële nieuwe collega Professionals.
  • Actief inspelen op marktontwikkelingen en trends.
  • Bijdrage leveren aan de goede en open sfeer binnen ons team.

Wat wij bieden

Als je bij YOBZ aan de slag gaat, dan werk je in een dynamische, ambitieuze en succesvolle organisatie. Kwaliteit en ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. Naast de inhoudelijk leuke en uitdagende baan bieden wij een omgeving met een informele en open sfeer. Maximale klantbeleving, resultaat en werkgeluk gaan bij ons hand in hand! Een actieve feestcommissie met regelmatig leuke activiteiten draagt haar steentje zeker bij.

Daarnaast bieden we goede arbeidsvoorwaarden met onder andere:

  • Meteen een contract voor onbepaalde tijd;
  • Afhankelijk van je ervaring bieden we een salaris tussen de €3800,- en €5500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur;
  • Hybride werken;
  • Het is ook mogelijk om 32 of 36 uur te werken;
  • Leaseauto met internationale tankpas;
  • Maandelijkse telefoonvergoeding en laptop van de zaak;
  • Aantrekkelijke bonusregeling.

Wie wij zijn

Een team van 80 interim recruiters

Je bent nooit alleen. In totaal zijn wij met ruim 80 collega's, allemaal met hun eigen expertise en persoonlijkheid. Wij delen kennis en inzichten, maar ook mooie verhalen vanuit onze opdrachten of van het afgelopen weekend.

Verschillende
opdrachtgevers

Wij ondersteunen onze opdrachtgevers met recruitment en arbeidsmarkt communicatie in heel Nederland. Voor iedereen een passende opdracht; start-up of grote corporate, zorg of commercieel, een groot recruitment team of een enkele specialist. Allemaal mogelijk!

Hoofdkantoor

Onze kantoorvilla staat in Bussum, dit is ons hoofdkantoor. Ook hebben wij een locatie in Brabant, wel zo handig voor de collega's uit het zuiden. Kantoor is de thuisbasis van alle 80 collega's. Hier zijn trainingen, borrels, maar ook een plek om gezamenlijk te werken. Jij komt hier thuis!

Academy

YOBZ doet veel aan persoonlijke en professionele ontwikkeling. Dat is iets wat wij echt belangrijk vinden. Daarom hebben wij onze eigen YOBZ Academy met een ruim trainingsaanbod waar jij zelf de lead in neemt. Al ervaring met trainingen geven? Wij hebben ook een Team YOBZ Trainers.

Feestjes, uitjes
& borrels

We zijn een hechte en ondernemende club en houden van borrels. Alles moet immers gevierd worden. We zijn van de tradities en organiseren daarmee door het hele jaar allerlei activiteiten. BBQ, een jaarlijks verjaardagsfeest

Cultuur

Drempels kennen we niet, onze cultuur is open en de organisatie is plat. Onze club is een mooie afspiegeling van de maatschappij: jong, oud, multicultureel, stads, platteland... één warm bad. De kernwaarden van YOBZ: Verbinding, Vooruitgang, Verandering, Vrijheid.

Dit ben jij

Je bent commercieel gedreven, resultaatgericht en sterk in het stellen van prioriteiten in een omgeving waar het tempo hoog ligt. Je schakelt makkelijk met verschillende lagen in een organisatie en krijgt energie van meerdere ballen tegelijk in de lucht houden.

Een prettige persoon die in staat is om te fungeren als een volwaardige gesprekspartner binnen ons vakgebied Recruitment. Het is een sterke pré als je over een gedegen netwerk beschikt in de regio.

Wij zoeken een zeer ervaren (Business) Manager met aantoonbare ervaring met commercie. Iemand die in staat is een netwerk van relaties te ontwikkelen en mensen voor zich te winnen.

Ervaring in de arbeidsbemiddeling is een pré, evenals affiniteit met Recruitment. Daarbij heb je een aantoonbaar HBO/WO werk- en denkniveau en spreek je vloeiend Nederlands en Engels. Het zou ideaal zijn als je 40 uur per week beschikbaar bent, 32 uur is zeker bespreekbaar. Het heeft onze sterke voorkeur als je in Noord-Brabant woont.

Je herkent jezelf in:
Energiek, ondernemend, commerciële drive, goede gesprekspartner op diverse niveaus, strategisch, coach/mentor, pragmatisch, humor, open en eerlijk.

Word ook een YOBZ-er!

Stap 1

Solliciteren

Stap 2

Maak kennis met
Jesper

Stap 3

Gesprekken op kantoor + Business case

Stap 4

Aanbod

Stap 5

Akkoord?
Welkom bij YOBZ!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en herken jij je in bovenstaand profiel? Stuur je motivatie met CV naar Jesper Matser, jespermatser@yobz.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je contact opnemen met onze Algemeen Directeur, Marc Eijkens via marceijkens@yobz.nl.

Jesper Matser
Corporate Recruiter

Sign in

Sign Up

Forgotten Password

Open chat
App met Jesper
YOBZ
Leuk je te ontmoeten! Waar kan ik je bij helpen?